wypróbuj za darmo

Opinie

Opinie Profesjonalistów - Agnieszka Wyskok

Agnieszka Wyskok, La Medica Day Spa w Częstochowie, http://www.lamedica.pl/


Od jak dawna korzysta Pani z programu gabi.net.pl?

Mój salon z aplikacji korzysta dopiero pół roku, ale już widzę jak system ułatwia pracę recepcji oraz jak bardzo usprawnia kontakty z klientami.

Przede wszystkim Klientki są zadowolone, ponieważ dzień przed umówioną wizytą dostają SMS przypominający o zabiegu w salonie w dniu następnym, dzięki temu praktycznie nie mamy już sytuacji że klientka umówiona na zabieg zapomina o wizycie.

Jak wprowadzenie programu przełożyło się na zwiększenie zysków salonu?

Wprowadzenie programu z pewnością wpłynęło na zwiększenie naszych przychodów. Chociażby wysyłanie SMS-ów z promocjami i przypomnieniami o wizytach. Dzięki nim obniżyliśmy z 22% do ok 8%  liczbę klientów, którzy zapominali o umówionych zabiegach.

W jaki sposób program usprawnił pracę w salonie?

System oszczędza czas pracy managera lub właściciela rozliczając pracowników z wykonanych zabiegów, czasu pracy, efektywności w sprzedaży produktów detalicznych. Wszystkie te prace, które do tej pory pochłaniały wiele czasu, są dostępne za jednym kliknięciem.

Ile czasu miesięcznie oszczędza Pani dzięki programowi?

Miesięcznie oszczędzam około 20 godzin pracy biurowej.

Które z funkcji cieszą się największą popularnością wśród klientów?

Przede wszystkim klientki są zadowolone z przypomnień. Dzień przed umówioną wizytą dostają SMS przypominający o zabiegu w salonie w dniu następnym. Dzięki temu praktycznie nie mamy już sytuacji, kiedy klientka umówiona na zabieg zapomina o wizycie.

Kiedy korzysta Pani ze zdalnego dostępu do salonu?

W każdym miejscu na świecie, kiedy tylko mam dostęp do Internetu, wiem co dzieje się w salonie. Mogę spokojnie wyjechać na wakacje i być na bieżąco z informacjami.

W jaki sposób wykorzystuje Pani statystyki dostępne w programie?

Statystyki są bardzo istotne jeżeli planujemy kampanie marketingowe lub chcemy wyłonić stałych, częstych klientów. Możemy ich odpowiednio docenić, podobnie jak najlepszych pracowników.

Jak ocena Pani wsparcie konsultantów programu?

Zawsze miałam bardzo dobry kontakt z obsługą, która ciągle modernizuje system zgodnie z potrzebami użytkowników.

Serdecznie polecam wszystkim program do obsługi gabinetu. Nie tylko dużym salonom i hotelom, ale również osobom, które same prowadza gabinet i chciałyby to zadanie sobie ułatwić. Będą bardzo zadowolone.

 

Gabi.net przez 21 dni za darmo

Potrzebujesz więcej informacji?

Infolinia

882 143 936

Chętnie doradzę w kwestiach związanych z korzystaniem z funkcji i wykorzystaniem możliwości programu.

Pomoc techniczna

882 143 939

Chętnie odpowiem na wszelkie pytania związane z techniczną stroną obsługi programu.