wypróbuj za darmo

Opinie

Opinie Profesjonalistów - Joanna Grzybowska

Joanna Grzybowska, Studio Angel w Krakowie, http://www.studioangel.pl

 

Co skłoniło Panią do wypróbowania programu gabi.net.pl?
Po wypróbowaniu kilku wersji testowych wybrałyśmy program gabi.net.pl ze względu na  prostą i intuicyjną obsługę, możliwość samodzielnego administrowania danymi, koszt oraz obsługę klienta. Najbardziej ceniłam sobie możliwość generowania bonów i rabatów, możliwość układania grafików w systemie, SMS-y do klientów.


Jakie były pierwsze zmiany widoczne w salonie po wprowadzeniu programu?
Zmiany widoczne były zarówno z perspektywy pracowników jak i klientów. Pracownicy byli w stanie szybciej uzyskać dostęp do danych klientów oraz,drukować bony, karty rabatowe, wysyłać SMS-y reklamowe. Klienci byli zadowoleni z łatwiejszej obsługi, przejrzystości odbieranych SMS-ów.


W jaki sposób program usprawnił pracę w salonie?
Wprowadzenie systemu gabi.net pozwoliło mi na lepszy kontakt z klientem, na szybszy przepływ informacji, a co za tym idzie na większe zainteresowanie naszymi usługami. Program również uporządkował pracę salonu i recepcji. Pracownicy mają dostęp do swoich grafików. Grafiki są po ułożeniu od razu widoczne zarówno dla pracowników jak i dla klientów. Możemy sprawdzać historię zapisów, wykonanych zabiegów oraz usług dla klienta, indywidualnie. Program ułatwił mi również komunikacje z moimi pracownikami


Dzięki którym funkcjom oszczędza Pani najwięcej czasu?
Statystyki wykorzystuje do planowania pracy gabinetu, planowania promocji , wyliczania prowizji dla pracowników oraz wyliczania efektywności pracy salonu. Dawniej wszystko robiłam na kartkach sama, w tej chwili program ogromnie ułatwia mi pracę i oszczędza czas.


Które funkcje wykorzystuje Pani do promocji salonu?
Przede wszystkim do akcji z SMS-ami, które przeprowadzamy systematycznie. Co miesiąc, a nawet 2 razy w miesiącu, wysyłamy SMS-y do naszych klientów z promocjami lub informacjami. Plusem tego systemu jest możliwość generacji i wysyłki SMS-ów samodzielnie. Korzystając z poprzedniego systemu musiałam zlecać wysyłkę i czekać na wykonanie. Jeżeli chodzi o bony i rabaty to wykorzystujemy je do sprzedaży cyklicznej


Jakie efekty przynosi taka promocja ?
Akcje  pozwalają nam przede wszystkim na ciągły kontakt z klientami, a to przekłada się na zwiększenie sprzedaży usług, które oferujemy  w promocji.


Do czego wykorzystuje Pani bazę klientów w programie?
Zapisujemy dane teleadresowe, daty urodzin ( klient w dniu urodzin dostaje upominek), dane o uczuleniach, indywidualne preferencje klienta, użyte kosmetyki, kolory farb itp. Dane te wykorzystujemy w codziennej pracy. Przed wizytą pracownik przegląda dane klienta, aby wiedzieć jaki zabieg był ostatnio wykonany oraz o czym rozmawiał z klientem. Klient docenia,  jeżeli podczas ostatniej wizyty opowiadał nam o czymś ważnym, a my o tym pamiętamy.


Czy zapisy on-line są funkcją popularną wśród klientów?
Klienci zapisujący się sami on-line to jakieś 20 proc . Ale 100% klientów chwali sobie przychodzące SMS-y z przypomnieniem o wizycie. Jest to również wygoda dla nas, ponieważ bardzo często klienci zapominają o wizytach. Teraz mają szansę odwołania wizyty, a nam daje to możliwość zapisania w to miejsce następnego klienta.


Jak zapisy on-line wpływają na usprawnianie pracy salonu?
Nasz salon już od kilku lat korzysta z systemów zapisowych i w dzisiejszej dobie komunikacji  możliwości zapisów w gabinecie on-line wpływa zarówno na wizerunek jak i na rozwój gabinetu. Nie wyobrażam sobie pracy tylko na telefonie i tzw. "zeszycie". Narzędzia jakie daje nam system zapisów są adekwatne do rozwoju technologii na świecie, do której nowoczesny klient jest przyzwyczajony.


Proszę opisać kilka funkcji, z których korzysta Pani podczas codziennej pracy w salonie
Zapisy on-line - dzięki nim klient może zapisać się na wizytę kiedy chce, również z dużym wyprzedzeniem. W salonie zapisy on-line przekładają się nam na czytelny i przejrzysty harmonogram zapisów.

Baza klientów- wykorzystujemy ją w codziennej pracy jako podstawę do wysyłki SMS-ów lub innych akcji promocyjnych. Zapisujemy  w niej numery telefonów, informacje o kliencie, zabiegach i wymaganiach, które przydają się podczas wizyt.
System rabatowy- przejrzysty zapis o rabatach i zniżkach dla klientów, daje nam możliwość generowania i drukowania rabatów.
Komunikacja z klientami - bardzo istotna i pomocna w pracy zarówno jako wysyłka promocji jak i również informacji o zmianach godzin, nieobecnościach pracowników itp.


Dziękuję za rozmowę <3 :) ;*

Gabi.net przez 21 dni za darmo

Potrzebujesz więcej informacji?

Infolinia

882 143 936

Chętnie doradzę w kwestiach związanych z korzystaniem z funkcji i wykorzystaniem możliwości programu.

Pomoc techniczna

882 143 939

Chętnie odpowiem na wszelkie pytania związane z techniczną stroną obsługi programu.