wypróbuj za darmo

Opinie

Opinie użytkowników 
Joanna Grzybowska 10-04-2014

Byliśmy użytkownikiem programu ZAPISY 24 PL, który jednak nie do końca spełniał nasze oczekiwania. Po wypróbowaniu kilku wersji testowych wybrałyśmy aplikację gabi.net.pl. Powodem tego wyboru było: prosta i intuicyjna obsługa, możliwość samodzielnego administrowania danymi, koszt oraz obsługa. W aplikacji Gabi.NET.pl najbardziej cenię możliwość administrowania danymi, możliwość generowania bonów i rabatów, możliwość układania grafików w systemie, SMSy do klientów. Zmiany po wprowadzeniu nowego programu w naszym salonie nastąpiły zarówno od strony pracowników jak i klientów. Pracownicy byli w stanie szybciej uzyskać dostęp do danych klientów oraz samodzielnie wprowadzać zmiany, drukować bony, karty rabatowe, wysyłać SMSy reklamowe. Klienci byli zadowoleni z łatwiejszej obsługi, przejrzystości odbieranych SMSów. Studio Urody ANGEL

http://www.studioangel.pl/

Agnieszka opinia 14-02-2014

Mój salon z aplikacji korzysta dopiero pół roku, ale już widzę jak system ułatwia pracę recepcji oraz jak bardzo usprawnia kontakty z klientami. Przede wszystkim Klientki są zadowolone, ponieważ dzień przed umówioną wizytą dostają sms przypominający o zabiegu w salonie w dniu następnym, dzięki temu praktycznie nie mamy już sytuacji że klientka umówiona na zabieg zapomina o wizycie. My kobiety działamy często impulsywnie np. przeglądając strony internetowe natrafiamy na interesujący zabieg na który właśnie w tym momencie chcemy się umówić, a tutaj bez względu na to czy jest środek nocy lub niedziela system on-line nam to umożliwia. Często jesteśmy w pracy i nie chcemy żeby wszyscy współpracownicy słyszeli, że prowadzimy w pracy prywatne rozmowy telefoniczne, klikamy na rezerwację on-line i jesteśmy umówione. System oszczędza czas pracy menagera lub właściciela rozliczając pracowników z wykonanych zabiegów, czasu pracy, efektywności w sprzedaży produktów detalicznych. Wszystkie te prace które pochłaniały wiele czasu są dostępne jednym kliknięciem. Właściciel w dowolnym miejscu z dostępem do Internetu kontroluje pracę salonu. Statystyki z obrotów, wysyłki sms do całej bazy lub wybranych klientów z informacją o promocjach to naprawdę dobrze zainwestowane pieniądze które warto wydać.

http://www.lamedica.pl/

Agnieszka opinia 07-02-2014

Aplikacja gabi.net.pl sprawdza się w przypadku, kiedy ruch telefoniczny w recepcji jest wzmożony i pacjent może sam się zapisać na zabieg kosmetyczny czy na masaż. Operacje plastyczne są umawiane telefonicznie, natomiast pozostałe usługi poprzez funkcję zapisów online. W zakładce "usługi" są wyszczególnione zabiegi i ich wykonawcy; można sobie wybrać usługę z listy, co odciąża recepcję. Na zakup aplikacji online zdecydowałam się z kilku powodów. Po pierwsze - tendencja rynkowa i nowe potrzeby naszych internetowych Klientów. Po drugie - pacjenci korzystają ze smartfonów, wiele zakupów dokonuje się przez internet, do większości prywatnych lekarzy można zapisać się online całą dobę. Dzwonienie do rejestracji wyprowadza pacjentów z równowagi. Linie telefoniczne są przeciążone. Pacjenci uciekają wtedy do konkurencji, albo nabierają negatywnego nastawienia do placówki. Jestem zadowolona Aplikacji gabi.net.pl. Bardzo podoba mi się miejsce, gdzie mogę zbierać dane o pacjentach, o ich upodobaniach i wykonywanych zabiegach.

http://www.noaclinic.pl/

Iwona opinia 04-02-2014

O programie usłyszałam w jednym z programów telewizyjnych, już wcześniej zastanawiałam się nad zmianą sposobu pracy w gabinecie (zapisywanie klientów, statystyki wizyt, praca personelu). Dotychczas używaliśmy zwykłych papierowych kalendarzy, niezbyt wygodna metoda i wymagająca telefonicznego informowania pracowników o ich grafiku pracy, dodatkowo wszystkie inne informacje jak statystyki, obroty, godziny pracy wymagały wielu godzin podliczania, sprawdzania, analizowania, dość monotonne i pracochłonne, zwłaszcza, że oprócz prowadzenia firmy przeprowadzam również zabiegi. Uważam, że wszystkie funkcje, jakie posiada ta aplikacja są niezastąpione, przede wszystkim oszczędzają czas. Dzięki możliwości otwierania aplikacji przez wszystkie nośniki mam dostęp w każdym miejscu i czasie do aplikacji, dodatkowym atutem jest dostęp pracowników do swoich grafików i terminarza, w każdej chwili mogą sprawdzić jak układa się ich dzień pracy. Możliwość dostępu do aplikacji z każdego miejsca umożliwia zapisanie wizyty, nawet gdy robimy zakupy. Dodatkowo chcąc szybko zadzwonić do klienta mamy możliwość w łatwy sposób wyszukać nr telefonu, imię, nazwisko w zakładce klienci. Bardzo dobrze sprawdza się również system przypominania sms, dzięki temu ograniczyliśmy ilość zapomnianych wizyt.

http://www.gabinetmasazu.pl/

Gabi.net przez 21 dni za darmo

Potrzebujesz więcej informacji?

Infolinia

882 143 936

Chętnie doradzę w kwestiach związanych z korzystaniem z funkcji i wykorzystaniem możliwości programu.

Pomoc techniczna

882 143 939

Chętnie odpowiem na wszelkie pytania związane z techniczną stroną obsługi programu.