wypróbuj za darmo

Instrukcja obsługi

Konfiguracja aplikacji Gabi.net

 

Przed rozpoczęciem pracy z aplikacją Gabi.net, dokonaj wstępnej konfiguracji swojego konta. Wprowadź najważniejsze dane, w tym podstawowe informacje o Twojej firmie, godziny otwarcia oraz dane pracowników. Zajmie ci to tylko chwilę. W każdym momencie będziesz mógł uzupełnić oraz zaktualizować wprowadzone dane.

Uzupełnij wizytówkę Swojej firmy
Przejdź do modułu Salon > Dane salonu, gdzie uzupełnisz podstawowe informacje o Swojej firmie (nazwa salonu, dane teleadresowe) oraz zdefiniujesz godziny pracy salonu.

Wprowadź dane swoich pracowników
Na darmowym koncie testowym masz możliwość dodania łącznie dwóch pracowników. W wersji pełnej aplikacji ilość pracowników, jaką możesz przypisać do swojego konta, jest zgodna z wykupionym abonamentem.

  • W pierwszej kolejności uzupełnij swoje dane. Zdefiniuj nowe, unikatowe hasło do swojego konta.
  • Następnie wybierz jedną z dwóch opcji przy pozycji „Pracownik aktywny”. Dla pracownika wykonującego zabiegi, do którego można umówić wizytę, ustaw przełącznik w pozycji „Tak”. Dla pracownika recepcji, którego zadaniem jest przyjmowanie rezerwacji od klientów, ustaw przełącznik w pozycji „Nie”. Takie ustawienie sprawi, że wizytę będzie można umówić jedynie do pracowników faktycznie realizujących zabiegi.
  • Pracownikom wykonującym usługi przypisz kategorię usług, które wykonują. Dzięki temu unikniesz pomyłki umawiając wizytę do pracownika, który nie jest wykfalifikowany w realizacji danej grupy usług. Po uzupełnieniu powyższych danych będziesz mógł rozpocząć pracę z aplikacją Gabi.net. O porządkowaniu bazy usług, klientów i produktów dowiesz się w kolejnych rozdziałach tej instrukcji.

 

 

 

 

Gabi.net przez 21 dni za darmo

Potrzebujesz więcej informacji?

Infolinia

882 143 936

Chętnie doradzę w kwestiach związanych z korzystaniem z funkcji i wykorzystaniem możliwości programu.

Pomoc techniczna

882 143 939

Chętnie odpowiem na wszelkie pytania związane z techniczną stroną obsługi programu.